2013 m. birželio 25 d., antradienis

Fotografija

Fotografija, tai mano nauja aistra :) Daugiausiai fotografuoju šunis, nors kartai pakliūna ir žmonės.
Keliatas mano darytų nuotraukų:






Jei Jums patiko mano darytos nuotraukos ir norėtumėte pasikvesti mane forografuoti savo augintinius, parašykite man smagija@gmail.com
 
 
Absolutely Fabulous Albiono Stebuklas (Rapolas)
Savininkė: Edita Žeromskienė



 
Jei Jums patiko mano darytos nuotraukos ir norėtumėte pasikvesti mane forografuoti savo augintinius, parašykite man smagija@gmail.com
 
 
 
Shevilan Rosemarie
 
Savininkė: Renata
 







Jei Jums patiko mano darytos nuotraukos ir norėtumėte pasikvesti mane forografuoti savo augintinius, parašykite man smagija@gmail.com

Phoenix Tipit Z Hanky and Depeche Mode Van Helsing
Savininkas: Таня



Jei Jums patiko mano darytos nuotraukos ir norėtumėte pasikvesti mane forografuoti savo augintinius, parašykite man smagija@gmail.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Mūsų draugai

Veislynas "GINTARINĖ ŠIRDIS"